да обычная упаковка. какой вариант закажут, такой и напечатают. немножко смешно по поводу фейка: производитель-то мельче не придумаешь...кто о нем знает, кроме односельчан и буйных амеро-европейских органиков?)
Тоді з точки зору маркетингу це якось дивно. Кожен бренд привчає споживачів реагувати на власні упаковки, як Павлов привчав свою собаку реагувати на подразники. Пачку змінюють лише в тому разі, коли потрібно оновити інтерес покупця до товару. У такому разі в рекламах починають розказувати про свіжу круту упаковку з купою захисних шарів і високим рівнем герметичності.
Виникає запитання: кому, як не замовникам з інших країн (яких у пості вище я назвав "регіональною продукцією"), цікаво замовляти жербу в іншій упаковці? Мене якось такі дії відволікають і трохи насторожують. Наприклад, пересипки "Тукана" і "Анни Парк" в іншу "оригінальну" тару, що здійснює "Ecomate". Де підтвердження, окрім "чесного слова", що той "Тукан" і "Анна Парк" відповідають прототипу?
От форум говорить у сусідній темі про кардинальні зміни в смаку "Піпоре". Так "Піпоре" упаковки не розмножує, тож вирахувати, кому висувати претензії, неважко. А якби на ринку було два, три, чотири види його пачок? Тоді б усі матемани шукали шило в сіні, згадавши і про регіональних замовників, і про фейки, правда вже не з легкою усмішкою, а іронічною й обуреною посмішкою. А так, забанили "Піпоре" і все
До того ж, якщо "производитель-то мельче не придумаешь...кто о нем знает, кроме односельчан и буйных амеро-европейских органиков", то тим більше, який сенс йому змінювати упаковку? Це воно треба, маленькому підприємству паритися про зміну пачки? Засипали в картонову коробку без розпізнавальних позначок, продали - і всі раді. Мовляв, і так нормально.