В новом обзоре постарался внести ясность касательно этой йербы.
Про те, що упаковка не дуже придатна для тривалого транспортування, частково не погоджуюся. Усе, як то кажуть, пізнається в порівнянні. У
Campeche бодай якась зовнішня ламінація є. І цупкість паперу хоч і не на найвищому рівні, але достатня, щоб пакування не прорвалося внаслідок найменших зовнішніх впливів, як це трапляється з одежиною
Colon’а чи
Pajarito Traditional (от пачки з цими марками точно не придатні для тривалого транспортування!
). Також варто врахувати (це я вже чіпляюся, даруйте
), про яке саме тривале транспортування ідеться. Бо якщо це контейнер, у якому блоки з пачками жерби дбайливо обмотані кількома шарами поліетиленової плівки, то такій бандеролі по цимбалах навіть трансконтинентальний переліт. А якщо пачки абияк запаковані інтернет-крамницею, то під час короткотривалого перевезення навіть безстрашна стошарова упаковка
Union’а може виявити ахіллесову п'яту – не витримати фізичного та морального навантаження.
До
Rosamonte Selession Especial Campeche, ІМХО, як
Taragui’ю до
Cruz de Malta. Радше нагадує класичну
Розу. Знаю:
Yegor писав про запах, але я і про смак вирішив додати.
Із іншими ароматичними спостереженнями цілком згоден. Правда, хотілося б одного уточнення: про яку саме
шкіру йдеться?
Із тим, що смак м’який, не погоджуся. Якщо залити водою 75-80°C (а для
Рози, як ми знаємо, виробник рекомендує 82°C), то
Кампече «порадує» таким полином, що більше не захочеться.
Тому, як уже доводили спостереження й інших завзятих матеманів, краще певні марки, до яких я зраховую і
Кампече, спочатку заливати теплою водою (градусів 60).
Фраза
«Это ведь, как Андресито, только для бедных», як і в автора ролика, викликала посмішку. Особисто я не ставлю
Адресіто на п'єдестал матеманських смаків.
Роза Еспесьяль, як на мене, значно виграє в порівнянні навіть із
Андресіто. Та чого ж соромитися: це вже вкотре доводить і клубне голосування за марку року.
Запитання до
Yegor'а стосовно внутрішнього ринку: у листі до корпорації Дмітріо Хренюка формулювання було на кшталт
«ця жерба тільки для внутрішнього ринку?» чи запитання поставлене якось так:
«ця жерба переважно для внутнішнього ринку?». Або, може, автор поцікавився %-м співвідношенням партій для внутрішнього та зовнішнього ринків (що було б дуже цікаво знати)?
Порівняння цінових характеристик – це справді пробуджує інтерес.
Проблематика ідентичності продуктів, яка в нас тут трохи обговорювалася, теж доволі цікава.
Смішно, що контора Хренюка вирішила себе не «палити».
Але я досі твердо дотримуюся дегустаційного переконання: це доволі різні продукти (інакше у списку улюблених марок у мене в підписі стояв би й
Кампече. Таке враження, що якщо завод Хренюка і фасує одну й ту ж сировину до пачок із різними написами, то для
Кампече використовують менш свіжу та не так дбайливо оброблену траву). Правда, знов-таки, варто точно знати, із якою саме лінійкою
Рози ми порівнюємо
Кампече.
P. S. І чому досі звучить то Ро
замонте, то Ро
самонте? Ні, ну просто цікаво.
P. P. S. Спасибі за відео.
Бо які там претензії не були б, мало хто витрачає час і завзяття на ролики (це я знаю з власного досвіду: колись і сам активніше викладав усілякі матеманські відео
).